Forretningsbetingelser for Rudersdal Erhvervsforening

Bank: Jyske Bank Reg nr.: 6492 Konto: 2018672

Mobilepay: 73181

Kontingent

Et kontingent år løber fra 1.januar og 12 måneder frem.

Vi skelner mellem følgende forskellige kontingenttyper:

• Årligt kontingent for virksomheder mellem 1 og 10 ansatte: kr. 2.000 + moms
  • Årligt kontingent for virksomheder med over 10 ansatte: kr. 4.000 + moms (1-2 deltagere pr. møde)
  • Årligt kontingent for andre foreninger: kr. 3.500 + moms (en deltager fra bestyrelsen)

Det årlige kontingent fastsættes på generalforsamlingen i begyndelsen af kalenderåret. Ovenstående priser er gældende for medlemsårene 2023 & 2024

Alle priser på dette websted er inklusiv 25% moms medmindre andet fremgår.

Indmeldelse

Du melder dig ind ved at oprette en profil (se nederst i venstre hjørne) og indtaste dine data. Derefter går du ind under fanen Indmeldelse og vælger det relevante kontingenttype afhængig af om du er en virksomhed med over eller under 10 ansatte, eller om du repræsenterer en forening.

Betaling

Vores betalingsløsning styres af klubmodul.dk

Du kan betale med
  • Dankort
  • Visa/Dankort
  • eDankort
  • Mastercard
Betaling sker forud for perioden. Hver d. 01.02 opkræves det beløb på betalingskortet, der svarer til den gældende kontingentsats.

Du vil modtage en email og SMS 10 dage, før beløbet hæves på dit betalingskort. Ligeledes vil du, hvis dit Dankort udløber, få en meddelelse om, at du skal ændre dine betalingsoplysninger for at sikre, at kontingentet fortsat bliver betalt.

Vi bruger QuickPay som betalingsgateway, hvor dine betalingskortinformationer opbevares sikkert; læs mere her.

Du modtager en e-mail med kvittering, når vi har hævet kontingentet fra dit betalingskort.

Udmeldelse

Udmeldelse foretages skriftligt senest d. 31.10 til udgangen af et kontingentår.

Nyhedsbreve

Nyhedsbreve sendes enten via e-mail til den e-mailadresse, du har oplyst. Du kan til enhver tid framelde dig nyhedsbreve igen ved at markere checkboksen 'Ønsker ikke nyhedsbrev' under menupunktet 'Ret profil'.

Personoplysninger

Følsomme data, der sendes via nettet, er sikret ved brug af SSL kryptering ("Secure Socket Layer"). De servere, der opbevarer data om vores brugere, er placeret sikkert bag en firewall hos vores udbyder: Klubmodul. Oplysninger opbevares ikke krypteret på serveren. De oplysninger, du giver, behandles i fuld fortrolighed og bliver udelukkende brugt i forbindelse med fakturering af indkøb hos Rudersdal Erhvervsforening samt udsendelse af nyhedsbreve, som brugeren har tilmeldt sig.

Som registreret bruger hos Rudersdal Erhvervsforening har du altid mulighed for indsigt, og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne i Persondataloven.

Personoplysningerne opbevares i 5 år efter sidste transaktion med brugeren. Ingen registrerede personoplysninger videregives til tredjemand i nogen form på noget tidspunkt, medmindre det sker efter krav i lovgivning eller i øvrigt kræves af offentlige myndigheder.

Brugernavn og adgangskode.
Brugere, der ønsker at tilmelde sig hos Rudersdal Erhvervsforening, tildeles et brugernavn og en adgangskode. Det er brugerens ansvar at opbevare disse informationer betryggende.

Ændring af priser og forretningsbetingelser

De til enhver tid gældende priser og forretningsbetingelser fremgår af hjemmesiden.

Vedtægter

Foreningens til enhver tid gældende vedtægter har forrang for nærværende Forretningsbetingelser i tilfælde af modstrid mellem disse.

Tekniske krav til din computer
Det forsøges at optimere teknikken på websitet, således at det fungerer i alle de mest udbredte browsere (Internet Explorer, Netscape, Mozilla, Opera, Chrome) og operativsystemer (Windows, Mac OS, Linux).

Forbehold

Dette websted tager forbehold for taste og prisfejl.

Dette websted er ikke ansvarlig for nedbrud af eller svigtende adgang til hjemmesiden, nedbrud i strømforsyning eller internetforbindelse, hærværk på systemet (både fysisk såvel som computervirus og hacking), misbrug af personoplysninger eller andre forhold og omstændigheder som er udenfor vores kontrol.

Gæster

Gæster er altid velkomne. Du skal oprette en profil for at tilmelde dig et arrangement. Du behøver dog først tilmelde dig et kontingent i det øjeblik du gerne vil være medlem.

Venlig hilsen