Sådan bliver du medlem

Alle virksomheder og virksomhedsejere med tilknytning til eller interesse for Rudersdal Kommune, kan blive medlemmer af foreningen.

Vi skelner mellem forskellige type medlemsskaber.

• A1:     Årligt kontingent for virksomheder mellem 1 og 10 ansatte: kr. 2.000 + moms
  • A10:   Årligt kontingent for virksomheder med over 10 ansatte: kr. 4.000 + moms (1-2 deltagere pr. møde)
  • AF:     Årligt kontingent for andre foreninger: kr. 3.500 + moms (en deltager fra bestyrelsen)
  • Priserne gælder for kalenderåret 2023 & 2024

Du melder dig ind ved at oprette en profil nederst i venstre hjørne, og derefter tilmelde dig et kontingent under fanen 'Indmeldelse'.

Du er også velkommen til at kontakte en fra bestyrelsen for yderligere oplysninger, eller deltage som gæst på et arrangement, inden du bestemmer dig for at melde dig ind.

Se i øvrigt vores betingelser for nærmere information.

Sponsorer

Rudersdal Erhvervsforening - Foreningen for Erhverv & Netværk - 3460 Rudersdal - Tlf. 40104947