Velkommen til Rudersdal Erhvervsforening

Rudersdal Erhvervsforening består af erhvervsfolk der gerne vil møde andre erhvervsfolk, skabe forretning, dele viden og erfaring, og udvide deres netværk.

Vi hjælper hinanden med at skabe de bedst mulige betingelser for vore virksomheder, gennem samarbejde, vidensdeling, inspiration, og hyggeligt samvær.

Vi mødes til et morgenmøde ca. en gang om måneden hvor vi hører spændende indlæg eller tager på et virksomhedsbesøg.

Som medlem af Rudersdal Erhvervsforening har du mulighed for:
  • at netværke professionelt
  • at få indflydelse på erhvervslivet i kommunen
  • at finde nye samarbejdspartnere
  • at få sparring på dine udfordringer
  • at høre spændene indlæg
  • at møde andre erhvervsfolk fra Rudersdal
  • at få inspiration til din virksomheds udvikling

Er du i tvivl om Rudersdal Erhvervsforening er noget for dig, er du altid velkommen til at besøge os som gæst. Kig blot under Aktiviteter for at finde næste medlemsmøde og tilmeld dig.

Rudersdal Erhvervsforening baserer sig på fire I'er:
  • Indtjening - vi ønsker at det skal gå vore medlemmer godt. Derfor vil vi gerne skabe et miljø hvor vi kan  hjælpe hinanden til at få en succesfuld forretning.
    Vi har mange forskellige kompetencer i foreningen og derved kan vi let inspirere hinanden.

• Inspiration - det skal være spændende at komme til vore møder og man skulle gerne have noget 'med hjem'. Enten i form af en viden man ikke havde da man kom, eller i form af noget at tænke over. Til næsten alle morgenmøder har vi en foredragsholder som kan inspirere os med et konkret emne. Andre gange tager vi på virksomhedsbesøg.

• Indflydelse - vi ser gerne at vi sammen kan få indflydelse over vor forretningsmæssige dagligdag ved at have en god dialog og kontakt til Rudersdal Kommune.

• Interaktion - vi skaber rammerne for at medlemmerne kan være sammen både fagligt og socialt. Der er altid tid til at netværke på morgenmøderne, og derudover har vi et par sociale arrangementer i løbet af året, hvor vi kan lære hinanden at kende på en mere afslappet måde.

Morgenmøder & Gå-hjem-møder

Vores møderne foregår som reglen en tirsdag i måneden fra kl. 07:30 - 10:00 eller gå-hjem-møder fra kl. 17.30 - 20.00 på spændende og inspirerende steder/virksomheder rundt omkring i kommunen.
Et morgenmøde indeholder som regel:
  • tid til netværk
  • morgenmadssponsor
  • foredrag
  • gruppeaktiviteter

Ønsker du at vide mere om morgenmøderne, kan du kontakte Jesper på jesper@wintherandersen.dk

Rudersdal Erhvervs Award

Som et nyt initiativ uddeler Rudersdal Erhvervsforening en Award til de virksomheder,
vi mener har gjort en stor forskel i løbet af året.

Vi uddeler Awards i to kategorier:

• Innovation - Den virksomhed der med en lys ide skaber fremdrift
  • Året Mindre Virksomhed - Den mindre virksomhed der gør en stor forskel

Sponsorer

Rudersdal Erhvervsforening - Foreningen for Erhverv & Netværk - 3460 Rudersdal - Tlf. 40104947