Erhvervsforeningens jobmarked:

Rudersdal Erhvervsforening åbner nu en job-portal. På vores elektroniske medier – Facebook og hjemmeside – vil vi annoncere jobs:

-hvis et medlem af foreningen eller familie/venner til vedkommende søger job, slår vi det gerne op.

(Det skal foregå anonymt. Det vil sige, at navnet på den jobsøgende ikke nævnes. Erhvervsforeningens rolle er så at skabe forbindelsen)

-hvis en medlemsvirksomhed eller samarbejdspartner søger medarbejdere, slår vi det ligeledes gerne op.

Fordelen ved at markedsføre sig gennem erhvervsforeningens medier er, at man går den direkte vej til en målgruppe, som er i vækst.             Desuden er det gratis.

Send din ansøgning eller job-annonce til job@rudersdal-erhvervsforening.dk

Skriv ligeså en mail job@rudersdal-erhvervsforening.dk hvis du vil i kontakt med person bag opslag!

Nyt opslag: April 2024

flyttechauffør søges 2024.pdf